یکی دیگر از پروژه های معماری شرکت پدیده زاگرس، پروژه پل معلق کابلی فلزی است. پل های معلق ساخته‌ شده از کابل و فلز، از انعطاف‌ پذیری و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر آسیب‌ ها و صدمات محیطی دچار خوردگی، پوسیدگی و پارگی نخواهند شد. پل معلق کابلی فلزی بر خلاف سایر پل های معلق که از طناب و چوب ساخته می‌ شوند، از کابل و فلز با مقاومت کششی بسیار بالا طراحی و اجرا شده و از این رو دارای دارای استحکام و دوام بسیار بالایی هستند.

پروژه پل معلق کابلی فلزی

انتخاب متریال و نوع مواد اولیه در طراحی و ساخت سازه‌ ای کاربردی و با دوام، امری بسیار حائز اهمیت است و به همین جهت مهندسین و طراحان شرکت پدیده زاگرس، برای ساخت پل معلق کابلی فلزی، از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه استفاده کرده و با رعایت تمامی استاندارد های ایمنی، سازه را اجرا می‌ نمایند. این نوع از پل‌ های معلق نیز همانند سایر پل‌ های معلق، دارای دو برج تحت عنوان تکیه‌ گاه‌ های پل هستند و علاوه‌ بر طراحی و اجرا در داخل بافت شهری، در مناطق گردشگری، طبیعت و ارتفاعات نیز برای جذب توریست و گردشگر ساخته می‌ شوند.

مهم‌ ترین مزایای طراحی و ساخت پل معلق کابلی فلزی نیز عبارتند از:

  • سرعت عمل بالا در طراحی و اجرای پل معلق
  • ایجاد ارتباط میان دو منطقه
  • قابل‌ استفاده برای افراد و وسایل نقلیه همچون موتور و خودرو
  • برخورداری از استحکام و مقاومت بالا
  • دارای طراحی منحصر به‌ فرد و زیبا
پروژه پل معلق فلزی نمای 1
پروژه پل معلق فلزی نمای 2
پروژه پل معلق فلزی نمای 3
پروژه پل معلق فلزی نمای 4
پروژه پل معلق فلزی نمای 5
پروژه پل معلق فلزی نمای 6
پروژه پل معلق فلزی نمای 7
پروژه پل معلق فلزی نمای 8

شرکت پدیده زاگرس تحت عنوان اولین سازنده استاندارد زیپ لاین در ایران و اولین شرکت دانش بنیان پارک های ماجراجویی، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در این زمینه آغاز نموده و در حال‌ حاضر نیز با همکاری تیم طراحی و مهندسین بسیار با تجربه و متخصص خود، تمامی مراحل طراحی و اجرایی پروژه‌ های هیجانی را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای به انجام می‌ رساند. پروژه پل معلق کابلی فلزی نیز یکی دیگر از پروژه‌ های شرکت پدیده زاگرس است که علاوه‌ بر برخورداری از معماری زیبا، دارای توجیه اقتصادی بالا برای سرمایه‌ گذاران می‌ باشد.

علاقه‌ مندان برای اجرای پل معلق کابلی فلزی و اطلاع از سرمایه مورد نیاز جهت راه‌ اندازی آن، می‌ توانید با شرکت پدیده زاگرس تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *