پل معلق تنگه شیرز با طول 70 متر و عرض 1 متر توسط گروه فنی مهندسی پدیده زاگرس، طراحی و اجرا شده است. سازه های این پل کاملاً از پیچ و مهره و قطعات لیزری کار شده، کف این پل معلق زیبا از پلیمتر کامپوزیت و شیشه سه لایه استفاده شده که در تنگه زیبای شیرز، زیبایی خاصی بر این محیط احیا کرده است. این پل با توجه به جذاب بودن برای گردشگران راه دسترسی مردم را به تنگه شیرز سهل تر کرده است.

ما با توان، تخصص و تجربه خود با توجه به صعب العبور مسیر در کمترین زمان ممکن این پل معلق را در این تنگه شگفت انگیز احداث کرده‌ ایم. در زیر تصاویری از این پروژه و روند ساخت آن قرار داده شده است.

پل معلق دره شیرز در بخش زردلان، بر فراز دره‌ ای در استان لرستان و شمال باختری شهرستان کوهدشت نصب و اجرا شده و یکی از جاذبه‌ های طبیعی بسیار مهیج در این منطقه است. در طراحی و ساخت این نوع از پل معلق، طراحان و مهندسین شرکت موج پدیده زاگرس، از بهترین مصالح و متریال استفاده کرده و با رعایت استاندارد های ایمنی، تمامی مراحل ساخت را به طور کاملاً مهندسی شده اجرا نموده اند. این پل در تنگه شگفت‌ انگیز شیرز، همراه با صخره‌ های بلند و چشمه‌ های خروشان، نمای بسیار خیره‌ کننده ای را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده علاوه‌ بر کاربری توسط گردشگران، برای افراد محلی نیز جهت سهولت در رفت‌ و آمد قابل‌ استفاده است. پل معلق دره شیرز، به‌ دلیل پایه‌ گذاری های اصولی و تکیه‌ گاه‌ های محکم، در برابر آسیب‌ ها و صدمات محیطی همچون زلزله و باد بسیار مقاوم است و از تحمل بالایی نیز در برابر نیروهای جانبی برخوردار می‌ باشد.

از دیگر مزایای پل‌ های معلق دره شیراز نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی بسیار استاندارد و ایمن پل معلق
  • قابل استفاده برای گردشگران و افراد محلی
  • برخورداری از نمای بسیار زیبا و منحصر به‌ فرد
  • مقاوم در برابر آسیب‌ ها و صدمات محیطی
  • سازه ای هیجان‌انگیز و مفرح برای بزرگسالان و جوانان

لازم به ذکر است که شرکت موج پدیده زاگرس، در زمینه طراحی و راه‌اندازی انواع پروژه‌ های تفریحی و هیجانی، فعالیت خود را به‌ طور رسمی از سال ۱۳۹۲ آغاز نموده و در حال‌ حاضر نیز با همکاری تیم طراحی و مهندسی بسیار ماهر و متخصص خود، انواع سازه های تفریحی و هیجانی را در صعب‌العبور ترین مناطق ایران، در بالاترین سطح کیفی و ایمنی طراحی و اجرا می‌ نماید.

در صورت علاقمندی برای راه‌اندازی و اجرای پروژه پل معلق در مناطق طبیعی خود، می‌ توانید با شرکت پدیده زاگرس تماس گرفته و تمامی راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *