پروژه پل رستوران، یک پروژه تفریحی با امکانات رفاهی کامل است که علاوه‌ بر پل معلق، دارای رستوران و کافه نیز می‌ باشد. پروژه پل رستوران، کاری از گروه موج پدیده زاگرس است که علاوه‌ بر کاربری تفریحی، مکانی مناسب برای استراحت خانواده و گردشگران می‌ باشد. همان‌ طور که می‌ دانید پل معلق سازه‌ ای بسیار هیجانی و پر طرف‌ دار است که از دو برج به‌ عنوان نگهدارنده‌ های پل تشکیل شده و دارای کابل‌ هایی به‌ صورت معلق و آویزان برای عبور افراد می‌ باشد. پل های معلق به طور معمول بر فراز رودخانه‌ ها، دشت، دره‌ ها و یا دریاچه‌ ها طراحی و ساخته می‌ شوند و هر چه ارتفاع آن از سطح زمین بالاتر باشد، عبور از آن بسیار هیجانی‌ تر و دلهره‌آور تر خواهد بود.

پروژه پل رستوران

در پروژه پل رستوران نیز طراحان و مهندسین شرکت موج پدیده زاگرس، از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه و مصالح استفاده نموده و با رعایت استاندارد ها و ایمنی لازم و کاملاً مهندسی شده، آن را طراحی و اجرا نموده اند. این پروژه علاوه‌ بر توجیه اقتصادی بالا برای سرمایه‌ گذاران، برای کاربران نیز می‌ تواند بسیار مفرح و جذاب باشد که علاوه‌ بر عبور از پل معلق، می‌ توانند از امکانات رفاهی این پروژه نیز همچون رستوران و کافه استفاده کنند.
پروژه پل رستوران علاوه‌ بر ارائه خدمات تفریحی و رفاهی، از معماری بسیار زیبا و خارق‌العاده‌ ای برخوردار بوده و همچنین قابل‌ اجرا در انواع اماکن تفریحی، گردشگری و محیط‌ های باز است. احداث و اجرای این پروژه نیز می‌ تواند به‌ دلیل جذب گردشگر و توریست، سبب بازگشت سرمایه شده و علاوه‌ بر آن سبب تبلیغ منطقه شود.

پروژه پل رستوران نمای 1
پروژه پل رستوران نمای 2
پروژه پل رستوران نمای 3
پروژه پل رستوران نمای 4
پروژه پل رستوران نمای 5
پروژه پل رستوران نمای 6
پروژه پل رستوران نمای 7

اگر علاقه‌ مند به سرمایه‌ گذاری برای طراحی و اجرای پروژه پل رستوران هستید، می‌ توانید از تخصص و مهارت مهندسین شرکت پدیده زاگرس بهره‌مند شده و در صورت ادامه همکاری نیز صفر تا صد اجرای پروژه را به دست متخصصین ما بسپارید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه سرمایه‌ گذاری پروژه پل رستوران نیز می‌ توانید با شرکت پدیده زاگرس تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *