یکی دیگر از پروژه‌ های شرکت موج پدیده زاگرس، مجتمع چند منظوره تفریحی زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک، واک وی و رستوران است. پروژه مجتمع چند منظوره تفریحی، یکی از مهیج‌ ترین و مفرح‌ ترین مجتمع‌ های تفریحی است که علاوه‌ بر رستوران، دارای بازی بسیار هیجان‌ انگیز زیپ لاین می‌ باشد. زیپ لاین ها یکی از بهترین بازی‌ های تفریحی و مهیج هستند که از یک کابل فولادی و قرقره تشکیل شده و افراد با بستن تجهیزات ایمنی، به سه صورت نشسته، ایستاده و یا خوابیده در طول این کابل حرکت کرده و لذت پرواز را در زمانی کوتاه تجربه می‌ کنند. این نوع از بازی‌ های مهیج، از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و طراحان و مهندسین شرکت پدیده زاگرس نیز در احداث سازه بازی‌ های هیجانی، تمامی استاندارد ها و ایمنی لازم را رعایت کرده و مراحل ساخت‌ و ساز را نیز به طور کامل نظارت و بررسی می‌ نمایند.

پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی

در مجتمع چند منظوره تفریحی نیز شما می‌ توانید علاوه‌ بر لذت بردن از بازی هیجانی زیپ لاین، از قسمت رستوران و بخش رفاهی این مجتمع نیز بهره‌مند شوید. همچنین این پروژه علاوه‌ بر ارائه تفریحات هیجانی و امکانات رفاهی، از معماری بسیار زیبا و خارق‌العاده‌ ای نیز برخوردار بوده و برای سرمایه‌ گذاران دارای توجیه اقتصادی بسیار بالایی می‌ باشد. پروژه مجتمع چند منظوره تحریفی، قابل طراحی و اجرا در داخل بافت شهری، اماکن تفریحی، اماکن گردشگری و غیره بوده و می‌ تواند گزینه‌ ای ایده‌آل برای جذب توریست و گردشگر باشند.

پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 1
پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 2
پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 3
پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 4
پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 5
پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 6
پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 7
پروژه مجتمع چندمنظوره تفریحی نمای 8

اگر علاقه‌ مند به سرمایه‌ گذاری برای احداث مجتمع چند منظوره تفریحی در شهر خود هستید، می‌ توانید تمامی راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم را از گروه کارشناسی شرکت پدیده زاگرس دریافت نمایید. جهت اطلاع از سرمایه مورد نیاز برای احداث پروژه نیز مشاورین ما در شرکت پدیده زاگرس آماده پاسخ‌ گویی به شما عزیزان هستند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *