پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک واک وی ترکیب با پله، یکی دیگر از پروژه‌ های بسیار مهیج و هیجان‌انگیز شرکت موج پدیده زاگرس است. زیپ لاین یکی از تفریحات بسیار ایمن و مهیج در سراسر جهان و به‌ ویژه ایران است که می‌ تواند سطح آدرنالین در بدن را در کوتاه‌ ترین زمان افزایش دهد. این برج چند منظوره تفریحی، دارای طراحی بسیار خاص و منحصر بفرد است که علاوه‌ بر ارائه هم‌ زمان تفریحات مهیج همچون زیپ در یک مکان، از معماری بسیار خارق‌العاده‌ ای نیز برخوردار است.

پروژه زیپ لاین تقلی و اتوماتیک

این پروژه همچنین قابل طراحی و ساخت در مکان‌ های متفاوتی چون انواع پارک های هیجانی، مراکز تفریحی، اقامتگاه، محیط‌ های باز و غیره است و علاوه‌ بر توجیه اقتصادی بالا، می‌ تواند در جذب توریست نیز بسیار تأثیر گذار باشد. طراحان و مهندسین شرکت پدیده زاگرس، در طراحی و اجرای این برج تفریحی، تمامی استاندارد های لازم ایمنی را رعایت کرده و بنابراین این برج‌ ها دارای دوام، استحکام و مقاومت بسیار بالایی جهت استفاده کاربران از فعالیت‌ های هیجانی هستند.

برج‌ های چند منظوره زیپ لاین، قابل‌ استفاده برای رده سنی های متفاوت هستند و از این‌ رو طراحی و اجرای آن برای سرمایه‌ گذاران، از لحاظ اقتصادی بسیار سودآور است. همچنین ساختار چند سطحی برج‌ چند منظوره زیپ لاین می‌ تواند با توجه به نیاز و بودجه شما، توسط مهندسین شرکت پدیده زاگرس طراحی و اجرا شده و متریال آن انتخاب شود. از مهم‌ ترین مزایای برج‌ های چند منظوره زیپ لاین نیز می‌ توان به من دوام و مقاومت بالا، چالش‌ های هیجان‌انگیز، استفاده برای عموم افراد، برگشت سرمایه و قابل‌ استفاده در انواع محیط‌ های باز اشاره نمود.

پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 1
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 2
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 3
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 4
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 5
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 6
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 7
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 8
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 9
پروژه زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک نمای 10

اگر علاقه‌مند برای سرمایه‌ گذاری در پروژه برج چند منظوره زیپ لاین هستید، کارشناسان و مهندسین شرکت پدیده زاگرس، آماده ارائه راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم در این زمینه به شما بوده و در صورت ادامه همکاری نیز صفر تا صد پروژه را در بالاترین سطح کیفی اجرا می نمایند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌ توانید با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *