برج ماجراجویی چند منظوره، سازه ای متفاوت و بسیار مفرح و هیجان‌انگیز برای ماجراجویی و لذت بردن از تفریحات مهیج است. این برج با توجه به طراحی خاص خود، دارای انواع فعالیت‌ های هیجان‌ انگیز برای رده سنی های متفاوت است که از جمله مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به زیپ لاین ثقلی و اتوماتیک، دیوار سنگ‌ نوردی، بک جامپ و همچنین واک وی اشاره نمود.

پروژه برج ماجراجویی چندمنظوره

پروژه برج ماجراجویی چند منظوره، کاری از گروه موج پدیده زاگرس است که علاوه‌ بر امنیت بسیار بالا برای کاربران، از معماری بسیار خارق‌العاده‌ ای نیز برخوردار می‌ باشد. مهندسین شرکت پدیده زاگرس در طراحی و ساخت این نوع سازه، از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه استفاده نموده و با ترکیب استاندارد عناصر هیجان‌انگیز در آن، امکان استفاده از سازه را برای انواع رده‌ های سنی فراهم آورده اند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی استاندارد های ایمنی در طراحی و ساخت برج ماجراجویی چند منظوره، کاملا رعایت شده و افراد می‌ توانند به‌ طور هم‌ زمان و در یک مکان، از چندین بازی هیجانی و مفرح  استفاده نمایند.

پروژه برج ماجراجویی چند منظوره، به گونه‌ ای طراحی و ساخته‌ شده است که دارای حداکثر پایداری و دوام بوده و مقاومت آن نیز با توجه به تجهیزات بازی، هیجانی و همچنین ایمنی افراد بسیار بالا می‌ باشد. این برج‌ ها به واسطه طراحان و مهندسین شرکت پدیده زاگرس، قابل طراحی و اجرا با توجه به نیاز های عملیاتی خاص شما جهت ایجاد فعالیت‌ های ورزشی، تفریحی و هیجانی هستند و شما می‌ توانید هر گونه بازی‌ های هیجانی قابل اجرا در برج‌ های چند منظوره را اجرا نمایید.

برج ماجراجویی چندمنظوره نمای 1
برج ماجراجویی چند منظوره نمای 2

برج‌ های ماجراجویی چند منظوره، قابل اجرا در مکان‌ های متفاوتی همچون پارک های ماجراجویی، مراکز تفریحی، استراحتگاه ها و غیره هستند و در صورت استقبال برای طراحی و ساخت این پروژه، کارشناسان و مهندسین شرکت پدیده زاگرس، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به شما عزیزان می‌ باشند.

در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌ توانید با شرکت پدیده‌ زاگرس تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *